Останнє завдання в цьому навчальному році - можливість заробити першу 12 у вересні

Зробіть презентацію в Google зі звітом з роботи за 7 клас та надішліть посилання на перегляд:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBgyDamzBFHbhjnDq4K2eQCQNxVJkjw4qCz0YPr-tn6Iek5A/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 20-21 травня. Тема 3. Алгоритми і програми

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Всіх прошу оновити матеріали свого електронного зошиту.

Домашнє завдання на 06-07 травня. Тема 3. Алгоритми і програми

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Всіх прошу не забувати оновлювати матеріали свого електронного зошиту.

Випишіть в зошит код програм (чотири програми з наведених ми виписували в класі) та виконайте їх на своїх девайсах:

Домашнє завдання на 29-30 квітня. Тема 3. Алгоритми і програми

Випишіть в зошит код програми та виконайте її на своїх девайсах:

Домашнє завдання на 22-23 квітня. Тема 3. Алгоритми і програми

Всі програми прошу виконати на своїх девайсах та завантажити відповідні екранні копії в свої електронні зошити.
Хто ще не надав мені посилання на свій електронний зошит, підготуйтеся зробити це прямо на уроці.

Домашнє завдання на 15-16 квітня. Тема 3. Алгоритми і програми

Випишіть в зошит код програми (на тести ми будемо надавати відповідь на уроці):

Домашнє завдання на 08-09 квітня. Тема 3. Алгоритми і програми

Випишіть в зошит код програми:


Домашнє завдання на 18-19 березня. Тема 3. Алгоритми і програми

До цього ми розглядали задачі на реалізацію лінійного алгоритму, коли всі команди в програмі виконувалися одна за одною. Зараз розберемо алгоритм з розгалуженням, коли залежно від того, що відбувається в програмі, можна запрограмувати виконання різних команд. Це пов'язано з перевіркою значень логічних операторів.

Випишіть в зошит визначення, що пов'язані з формуванням алгоритму з розгалуженням:

Синтаксис оператору розгалуження, в якому використовуються логічні вирази:

Домашнє завдання на 11-12 березня. Тема 3. Алгоритми і програми

Мої хороші, розумію, що вихідні присвячені святу, тому публікую тест, який треба пройти, але хто не зробить - погані оцінки ставити не буду:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJcAlFsX-NpSpBAduIDkQH8bb5j7elX_-J7mhoaoOr1MYF1w/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 04-05 березня. Тема 3. Алгоритми і програми

Всі програми, які ми розглянули на уроках в цьому семестрі, я прошу відлагодити в середовищі IDLE та поповнити свій зошит відповідними екранними копіями.

Домашнє завдання на 25-26 лютого. Тема 3. Алгоритми і програми

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Всіх прошу не забувати оновлювати матеріали свого електронного зошиту.

Всім в зошит виписати визначення:

  1. Функція в програмуванні - це проіменований набор коду, який можна виконувати, вказавши ім'я функції.

  2. Бібліотека функцій - це проіменований набор функцій, які стають доступні для додавання до Вашої програми після підключення відповідної бібліотеки.

  3. Як ми додаємо бібліотеку функцій в Python: from ім'я_бібліотеки import *

  4. Синтаксис додавання математичної білбіотеки функцій: from math import *

  5. Використання функції піднесення a до степеня b: pow(a,b)

  6. Використання функції добування кореня з a: sqrt(a)

Домашнє завдання на 18-19 лютого. Тема 3. Алгоритми і програми

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Всіх прошу не забувати оновлювати матеріали свого електронного зошиту.

Хто має технічну можливість: виконати задачі, які ми розглянули на уроці, на своєму пристрої та додати відповідні екранні копії до свого електронного зошиту.

Всім в зошит виписати переклад слів:
1) Ціле число - integer (скорочено: int);
2) Ввід - input;
3) Друк - print (використовується як команда виводу на екран даних);
4) Плавати - float (означає в програмуванні на Python числа з "плаваючою" крапкою, - для нас має значення, що це числа з крапкою, тобто змішані десяткові доби);
5) Імпортувати - import (використовується для додавання додаткових "чужих" кодів до створеної програми);
6) Звідкілясь/З/Від - from;
7) Зберегти - save;
8) Зберегти як... - save as...;
9) Діяти/запустити на виконання - run;
10) Якщо - if;
11) Поки - while;
12) Для - for.

Домашнє завдання на 11-12 лютого. Тема 3. Алгоритми і програми

Перевірте, чи вірно у Вас записаний код програми та спробуйте реалізувати її в IDLE, створивши новий файл та запустивши його на виконання.

Додайте екранну копію з результатом виконання програми в свій електронний зошит.

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 04-05 лютого. Тема 3. Алгоритми і програми

З підручника зі сторінки 7 запишіть в зошит етапи розв'язання задачі на комп'ютері за допомогою складання програми, що наведено на рисунку 1.1. (тобто перепишіть той рисунок в зошит).
Додайте фото з виконаним завданням в свій електронний зошит.

Домашнє завдання на 28-29 січня. Тема 3. Алгоритми і програми

Прошу всіх додати до своїх електронних зошитів екранні копії розкритого середовища, куди будемо записувати код мовою програмування Python (або новий файл, створений в IDLE, або розкритий сайт http://repl.it/).

Домашнє завдання на 21-22 січня. Тема 3. Алгоритми і програми

Завдання лише для тих, хто не здав посилання на свої електронні зошити - надіслати посилання в Google Класі в завданні минулого уроку.
Для всіх інших - бути готовими працювати на уроці. Для цього у Вас повинний бути встановлений на комп'ютері Python-3. Про завантаження та встановлення можна почитати та подивитися за посиланням: https://pythonguide.rozh2sch.org.ua/#appendix%D0%90

Домашнє завдання на 14-15 січня. Тема 3. Алгоритми і програми

Встановіть на своєму комп'ютері Python версії 3. В минулому році ми з Вами вчили версію 2. Зараз переходимо до третьої версії.
Результат встановлення на своєму комп'ютері додайте до свого електронного зошиту в якості екранних копій.
Якщо Ви не знаєте як впоратися з цим завданням - не турбуйтеся, ми все розглянемо на уроці.

Домашнє завдання на 24 грудня. Тема 2. Електронні таблиці

Створіть діаграму. Екранну копію створеної діаграми додайте в свій електронний зошит з інформатики.
Посилання на свої зошити вже нікуди не надсилаємо. Все буду запитувати на уроці. Вмійте надіслати посилання на свій електронний зошит в чат конференції Zoom.

Домашнє завдання на 17-18 грудня. Тема 2. Електронні таблиці

Основне - це електронні зошити!!!
Будьте готові надіслати посилання на свій зошит в чат конференції Zoom на уроці. Все, що робите з електронними таблицями - все завантажуйте в якості екранної копії в свій електронний зошит.
Підготуйтеся, будь ласка, продемонструвати свою роботу через свій електронний зошит.
Ну і будьте готові надіслати посилання на свої електронні таблиці. По перше, це таблиця з журналом, в якому вказані прізвища учнів, оцінки та виводиться середня оцінка та округлене значення цієї оцінки. Ми на уроці розбирали такий приклад.
Всі пояснення в документах (ми це розбирали ще в класі до карантину):
https://docs.google.com/document/d/1JaVs8fKHXXY_5BbfhANIGy6N1XFQiw1pMDVyRrE2ArI/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1KaUxIuIC3p20S9c4DFGiJKmEyc7gW6PlYVE6PjRfkYA/edit?usp=sharing

Домашнє завдання на 10-11 грудня. Тема 2. Електронні таблиці

Попрацюйте дома виключно над своїми зошитами - звичайними та електронними:
-
в звичайних зошитах підкресліть маркером теми, які ми вивчали (це 2 теми), підкресліть основні терміни, якщо вони записані в Ваших зошитах, можете законспектувати основні поняття з підручника зі сторінки 139 по сторінку 142 про форматування електронних таблиць (особливо, якщо у Ваших зошитах мало написано протягом семестру);
- в електронні зошити додайте всі фото Вашого звичайного зошиту та екранні копії зроблених таблиць.

Хто не здав посилання на свої електронні зошити (або здав невірні посилання), обов'язково посилання надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 03-04 грудня. Тема 2. Електронні таблиці

  1. За підручником прочитайте все про формули та функції в електронних таблицях. Зробіть власні приклади роботи з таблицями в Google Таблицях і додайте екранні копії до своїх електронних зошитів. Вмійте пояснити що саме обчислюється у Ваших прикладах.

  2. Хто не здав посилання на свої електронні зошити (або здав невірні посилання), обов'язково посилання надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 26-27 листопада. Тема 2. Електронні таблиці

  1. Перевірте, щоб інструкція з додавання формул в таблицях була записана у Вашому зошиті (у звичайному, та та відповідні фото додані до електронного зошиту):
    https://docs.google.com/document/d/1JaVs8fKHXXY_5BbfhANIGy6N1XFQiw1pMDVyRrE2ArI/edit?usp=sharing

  2. Зробіть аналогічну таблицю самостійно та надішліть послання на неї у форму:
    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeVvqvfRE8QLv-9az0zATsyhJRfyh3QJ4ATqGeyWCAFajFKMQ/viewform?usp=sf_link

  3. Додайте екранну копію створеної Вами таблиці в Ваш електронний зошит.

Домашнє завдання на 19-20 листопада. Тема 2. Електронні таблиці

  1. Прошу попрацювати над своїми електронними зошитами і хто не надіслав посилання - надіслати:
    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

Виправте всі фото в них так, щоб вони коректно відображалися.
Посилання на таблицю з результатами завантаження Ваших зошитів можна переглянути в Ваших Google Класах. Там може не все зручно відображається, але знайти можна :)

  1. В зданих електронних таблицях виправте оформлення, а хто ще не надіслав, то надішліть (ми на уроці обговорювали, якщо не пам'ятаєте - дивиться минуле завдання): https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfVYYBVE1y7DKvBq1WiiyEFu6XC8lnhvnKC91hClpQPdNRluA/viewform?usp=sf_link
    Якщо Вам подобається Ваша таблиця, то зробіть екранну копію того, як вона відображається, і додайте цей графічний файл до Вашого електронного зошиту.

Домашнє завдання на 12-13 листопада. Тема 2. Електронні таблиці

На цьому тижні всіх прошу здати посилання на свій альбом в Google Фото з фотографіями Ваших зошитів з інформатики - ми це будемо називати Вашими електронними зошитами:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

В якості домашньої роботи прошу:

  1. Створити електронну таблицю в додатку Google Таблиці.

  2. В цю таблицю внести дані про всі Ваші дисципліни, які Ви вивчаєте в 1 семестрі, імена вчителів цих дисциплін та інформацію про доступ до Ваших Google класів для цих дисциплін.

  3. Надішліть посилання на зроблений файл: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfVYYBVE1y7DKvBq1WiiyEFu6XC8lnhvnKC91hClpQPdNRluA/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 05-06 листопада. Тема 2. Електронні таблиці

На уроці ми працювали дистанційно. Ефективність роботи залежала від Вашого вміння редагувати свої акаунти Google (ми це розглядали ще в вересні) та бажання продемонструвати свої вміння. Прошу до початку навчання відредагувати свої акаунти так, щоб Ваші прізвища та імена збігалися з тими іменами, які вказані в журналах. Крім того прослідкуйте, чи вмієте Ви встановлювати коректні імена в Zoom. Якщо виникають труднощі - пошукайте в мережі Internet відповідні інструкції, або повторно ознайомтеся з моїми рекомендаціями на сторінці Новини.

В якості домашньої роботи прошу: за підручником прочитати матеріал на сторінках 112-118. Це нова тема про обробку даних в електронних таблицях. Запишіть в зошиті тему та визначення електронної таблиці, табличного процесору, назву програми, яку пропонують вивчати в підручнику, та визначення що називаємо діапазоном. Після цього - оновіть свій електронний зошит фотографіями проробленої роботи.

Домашнє завдання на 22-23 жовтня. Тема 1. Сервіси мережі Інтернет

На уроці ми перевіряли зошити та виставляли оцінки.

Наступний урок буде в Google Класі за розкладом. Всі повинні будуть зайти в Google Клас з назвою Інформатика, перейти на вкладку Завдання, побачити тему з датою уроку, відкрити завдання та перейти за опублікованим там посиланням в Zoom. За вміння підключитися до уроку в Zoom від свого Google акаунта я всім виставлю оцінки.

В якості домашньої роботи прошу:
- повторіть як згенерувати альбом в Google Фото: https://youtu.be/s-ZRz9srCoU ;
- підготуйте альбом в Google Фото з будь-якої улюбленої дисципліни, крім інформатики (наприклад, з математики, або з біології, або альбом з образотворчого мистецтва);
- надішліть посилання на два свої альбоми в Google Фото у формі: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfoQEkLgxIvhgD8i2TC4Xzwc0aKUrb64ZeUmrZ8Ov0dGpEvWA/viewform?usp=sf_link
Форму можна заповнити лише один раз
.

Домашнє завдання на 15-16 жовтня. Тема 1. Сервіси мережі Інтернет

На минулому уроці ми говорили про реферативне завдання на 15 жовтня. Останній строк для подання цих рефератів - 15 жовтня 21.00. Детальні вимоги до роботи дивиться у минулому домашньому завданні.

В якості домашнього завдання на наступний урок я прошу за підручником прочитати та законспектувати у 5-10 рядках матеріал зі сторінок 103-108. На питання в зошиті не давати відповіді, завдання, що у підручнику, не виконувати. Оновити електронний варіант зошиту новими фото свого конспекту.

Домашнє завдання на 08-09 жовтня. Тема 1. Сервіси мережі Інтернет

На уроці ми говорили про реферативне завдання на 15 жовтня. Це завдання треба виконати в вигляді документу Google та надіслати у повідомленні на мою електронну адресу. В документі Google треба записати найбільш цікаві підходи до конспектування текстів та вказати якими літературними джерелами Ви користувалися. Темою повідомлення треба записати:
7-буква. Реферат1
В самому документі треба написати:
Реферат з інформатики
на тему "Прийоми конспектування"
учня/учениці 7-буква класу
Прізвище та ім'я

Після порожньої строки треба почати писати текст реферату. Наприкінці в окремому рядку записати
Література
Та нижче вказати літературні джерела.

В якості домашнього завдання на наступний урок я прошу створити Документ Google, записати в нього коротко основну думку балади "Вересковий мед", яку Ви вивчаєте по літературі (https://youtu.be/TxLmJPxj0-o або за адресою https://youtu.be/KdqFT0Ycpzw або https://youtu.be/hfLgIxuz-ZM), та надіслати посилання на створений файл у форму:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfeDDxyQuUhWK_2GWI0hryUj05Z3r8TfZCMJCFzh2gcIkZgkQ/viewform?usp=sf_link
Відповідь у форму можна надіслати лише один раз.

Домашнє завдання на 01-02 жовтня. Тема 1. Сервіси мережі Інтернет

За результатами навчання у вересні у всіх повинні бути зошити, всі повинні знати як заходити в свій акаунт в Google.

Починаємо вдосконалювати свої навички електронного листування:
прошу всіх надіслати мені на електронну адресу lv.breskina@gmail.com лист в темі якого прошу вказати свій клас (7-А, або 7-Б, тощо), а в самому листі прошу написати коротко про себе:
- Прізвище та ім'я.
- Улюблений предмет в школі.
- Улюблений фільм.
- Улюблена книга.

Домашнє завдання на 24-25 вересня. Тема 1. Сервіси мережі Інтернет

Перегляньте відео та законспектуйте в зошит як згенерувати посилання на Документ Google:
https://youtu.be/ru2FYsj4Phc

Створіть Google Документ, в якому запишіть визначення що таке акаунт, логін, пароль, нікнейм.

Пройдіть тестування:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1MQEhd8zwq9k-II8015GfQIAQFWKo66-0IJmAk246S61_PQ/viewform?usp=sf_link

Всі питання, на які ви надали неправильні відповіді, запишіть в зошит (питання та вірна відповідь).

Підказка

Для тих, хто виконує завдання в останній день, навожу приклад конспекту матеріалу, який мені найбільше сподобався серед тих робіт, які вже були надіслані на сьогодні.

Можна скористуватися.

Сподіваюся побачити Ваші гарні зошити на уроці.

Домашнє завдання на 17-18 вересня. Підготовка до дистанційної роботи

Пройдіть тестування: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScjwriQNfgNNZb7jsuZ_G0PJJCPTU2M6GTcMEGNUcKs6RtjGg/viewform?usp=sf_link

Всі питання, на які ви надали неправильні відповіді, запишіть в зошит (питання та вірна відповідь).
Якщо Ви не знаєте правильні відповіді - подивіться відео домашнього завдання на 10-11 вересня.

Домашнє завдання на 10-11 вересня. Підготовка до дистанційної роботи

Коментую перші результати виконаного завдання (ще є час виправити помилки):

Завдання базується на повторенні матеріалу минулого року, коли ми всі працювати дистанційно, користуючись обліковими записами Google:

  1. Перевірте, чи можете Ви заходити на сайт google.com.ua під своїм логіном (в класі я запропоную Вам на дошці, наприклад, записати свою електронну адресу, тому випишіть її собі в зошит, щоб не забути).

  2. Створіть альбом у Google Фото з назвою: Електронний зошит з інформатики учениці/учня 6-* класу Прізвище Ім'я

  3. Надайте відповіді: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdzE13OYuhcPPhyIkkk6KRCZoQ-NHOL_wlqqy5Ba2m26TcHzA/viewform?usp=sf_link За це опитування максимально можна одержати 7 балів, після цього я усіх додатково спитаю на уроці і додам максимально ще 5 балів, - з суми балів і буде складатися оцінка роботи за урок.

Для того, щоб підготуватися до опитування на уроці, подивиться відео:

Урок 1. Повторення матеріалу "Створення презентацій". Конкурс колажів

Любі мої семикласники! Чекаю Вас на нашій першій зустрічі з Вашими старими зошитами.
Усіх, хто прийме участь в конкурсі колажів (дивиться на сторінці Новини), чекають перші відмінні оцінки.

Зроблений колаж завантажте в альбом за посиланням: https://photos.app.goo.gl/f1Hgc8dwYjbNkRhSA

Але, будьте готові розповісти в якій програмі Ви зробили свої колажі, в якій операційній системі працювали, з яким розширенням Ваш файл та скільки він займає місця.