Домашнє завдання на 20-21 травня. Тема 3. Комп'ютерні презентації

Продовжити роботу над створенням підсумкової презентації.

Хто не здав ще посилання на перегляд презентації, над якою ми працюємо, - надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0yPf8y-5dU7RGq7UhBFeJa8xYhW7cFSyod_m9u7ChedvaDA/viewform?usp=sf_link

Хто не здав ще посилання на свій електронний зошити в Google Фото, - надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 06-07 травня. Тема 3. Комп'ютерні презентації

Виписати в зошит:

Прочитати матеріал: https://docs.google.com/document/d/1U3Un0vH4Su4os3gmYVDhOAkWcDikT-8pWA_dnVvWQYg/edit?usp=sharing

Почати редагувати свою презентацію.

Хто не здав ще посилання на перегляд презентації, над якою ми працюємо, - надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0yPf8y-5dU7RGq7UhBFeJa8xYhW7cFSyod_m9u7ChedvaDA/viewform?usp=sf_link

Хто не здав ще посилання на свій електронний зошити в Google Фото, - надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 29-30 квітня. Тема 3. Комп'ютерні презентації

Почитати з підручника стор. 71 і законспектувати які є типи анімації.
На уроці будем розбирати цей матеріал.
Хто ще не надав мені посилання на свій електронний зошит, підготуйтеся зробити це прямо на уроці.

Домашнє завдання на 22-23 квітня. Тема 3. Комп'ютерні презентації

Почитати з підручника стор. 64-68 і законспектувати що таке макет слайду та що таке теми слайдів.
На уроці будем розбирати цей матеріал.
Хто ще не надав мені посилання на свій електронний зошит, підготуйтеся зробити це прямо на уроці.

Домашнє завдання на 15-16 квітня. Тема 3. Комп'ютерні презентації

Почитати і законспектувати з підручника: стор. 59-61 (Рекомендації щодо оформлення презентацій)

Для тих, хто ще не надіслав, або надіслав не вірні посилання, впишіть в ту же форму посилання на перегляд своєї порожньої презентації, створеної за допомогою додатку Google (тільки задайте коректну назву):

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0yPf8y-5dU7RGq7UhBFeJa8xYhW7cFSyod_m9u7ChedvaDA/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 08-09 квітня. Тема 3. Комп'ютерні презентації

Впишіть у форму посилання на перегляд своєї порожньої презентації, створеної за допомогою додатку Google (тільки задайте коректну назву):

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0yPf8y-5dU7RGq7UhBFeJa8xYhW7cFSyod_m9u7ChedvaDA/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 18-19 березня. Тема 2. Алгоритми та програми

Випишіть в зошити:

Регистр символів - це визначення з друкарської галузі.
Є верхній регистр символів - це заголовна, приписна літера.
Є нижній регистр символів - це мала літера.

Якщо ми кажемо, що мова чуттєва до регистру, то це означає, що в мові відрізняються літери верхнього та нижнього регистру.
Виправте у себе в зошитах: мова програмування Python регистрозалежна (тобто в Python розрізняють символи верхнього та нижнього регистру).

Домашнє завдання на 11-12 березня. Тема 2. Алгоритми та програми

Нових завдань не даю.
Надайте своїм зошитам гарний вигляд. Вмійте надати відповіді на запитання: які теми ми вивчали, що ми вивчали в кожній темі, яке програмне забезпечення ми розглядали, що таке розширення файлу, тощо.

Домашнє завдання на 04-05 березня. Тема 2. Алгоритми та програми

Надайте відповідь на тестові запитання:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_Trm3bG44fbisnZtNyY6Hn34UglMiY-JXdr0TR1me-pWaCA/viewform?usp=sf_link

Перегляньте одразу результати тестування та запишіть в зошит всі питання, на які Ви надали помилкові відповіді. Обов'язково запишіть вже вірні відповіді до кожного такого запитання.

Домашнє завдання на 25-26 лютого. Тема 2. Алгоритми та програми

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Всіх прошу не забувати оновлювати матеріали свого електронного зошиту.

Всім в зошит виписати визначення:

  1. Функція в програмуванні - це проіменований набор коду, який можна виконувати, вказавши ім'я функції.

  2. Бібліотека функцій - це проіменований набор функцій, які стають доступні для додавання до Вашої програми після підключення відповідної бібліотеки.

  3. Як ми додаємо бібліотеку функцій в Python: from ім'я_бібліотеки import *

Домашнє завдання на 18-19 лютого. Тема 2. Алгоритми та програми

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Всіх прошу не забувати оновлювати матеріали свого електронного зошиту.

  1. Всім в зошит виписати переклад слів:
    1) Ціле число - integer (скорочено: int);
    2) Ввід - input;
    3) Друк - print (використовується як команда виводу на екран даних);
    4) Плавати - float (означає в програмуванні на Python числа з "плаваючою" крапкою, - для нас має значення, що це числа з крапкою, тобто змішані десяткові доби);
    5) Імпортувати - import (використовується для додавання додаткових "чужих" кодів до створеної програми);
    6) Звідкілясь/З/Від - from;
    7) Зберегти - save;
    8) Зберегти як... - save as...;
    9) Діяти/запустити на виконання - run;
    10) Якщо - if;
    11) Поки - while;
    12) Для - for.

Домашнє завдання на 11-12 лютого. Тема 2. Алгоритми та програми

Перевірте, чи вірно у Вас записаний код програми та спробуйте реалізувати її в IDLE, створивши новий файл та запустивши його на виконання.

Додайте екранну копію з результатом виконання програми в свій електронний зошит.

Хто ще не здав посилання на свій електронний зошит - прошу здати у форму за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN2NDmOmWr80zI6dD7OpeVLEHyKo04yeOi5EyNZPLdihTVrg/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 04-05 лютого. Тема 2. Алгоритми та програми

В мережі Інтернет знайдіть визначення що таке IDLE та запишіть в своєму зошиті.
Додайте фото з цим виконаним домашнім завданням до свого електронного зошиту.

Домашнє завдання на 28-29 січня. Тема 2. Алгоритми та програми

Повторюємо матеріал. Доробляємо все, що не встигли доробити.

Домашнє завдання на 21-22 січня. Тема 2. Алгоритми та програми

Завдання лише для тих, хто не здав посилання на свої електронні зошити - надіслати посилання в Google Класі в завданні минулого уроку.
Для всіх інших - бути готовими працювати на уроці. Для цього у Вас повинний бути встановлений на комп'ютері Python-3. Про завантаження та встановлення можна почитати та подивитися за посиланням: https://pythonguide.rozh2sch.org.ua/#appendix%D0%90

Домашнє завдання на 14-15 січня. Тема 2. Алгоритми та програми

Законспектуйте в свій зошит визначення події та методу з підручника на стор. 103.
Додайте цей матеріал до свого електронного зашиту.
Посилання на свої зошити вже нікуди не надсилаємо. Все буду запитувати на уроці. Вмійте надіслати посилання на свій електронний зошит.

Домашнє завдання на 24 грудня. Тема 2. Алгоритми та програми

Створіть та запустить на виконання програму, яку я продемонструвала на уроці.
Всі етапи своєї роботи завантажте в свій електронний зошит.
Посилання на свої зошити вже нікуди не надсилаємо. Все буду запитувати на уроці. Вмійте надіслати посилання на свій електронний зошит в чат конференції Zoom.

Домашнє завдання на 17-18 грудня. Тема 2. Алгоритми та програми

Тільки електронні зошити!!!
Будьте готові надіслати посилання на свій зошит в чат конференції Zoom на уроці. Все, що робите в середовищі програмування - все завантажуйте в якості екранної копії в свій електронний зошит.
Підготуйтеся, будь ласка, продемонструвати свою роботу через свій електронний зошит.

Домашнє завдання на 10-11 грудня. Тема 2. Алгоритми та програми

Попрацюйте дома виключно над своїми зошитами - звичайними та електронними:
-
в звичайних зошитах підкресліть маркером теми, які ми вивчали (це 2 теми), підкресліть основні терміни, якщо вони записані в Ваших зошитах, можете законспектувати основні поняття з підручника зі сторінки 95 по сторінку 108 (особливо, якщо у Ваших зошитах мало написано протягом семестру);
- в електронні зошити додайте всі фото Вашого звичайного зошиту та екранні копії середовища, в якому Ви готові писати код програм.

Хто не здав посилання на свої електронні зошити (або здав невірні посилання), обов'язково посилання надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

Домашнє завдання на 03-04 грудня. Тема 2. Алгоритми та програми

Хто не здав посилання на свої електронні зошити (або здав невірні посилання), обов'язково посилання надіслати у форму: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

Хто не зробив минуле домашнє завдання, - доробити.
Хто зробив
- тільки завантажити останню класну роботу в свій електронний зошит.

Домашнє завдання на 26-27 листопада. Тема 2. Алгоритми та програми

Прошу підготувати собі простір для програмування:
або встановити на комп'ютері Python 3, або підключитися до роботи з он-лайн компілятором на сайті https://repl.it/~

Зробити екранну копію на якій можно побачити в якому Ви середовищі плануєте працювати та додати цей файл до Вашого електронного зошиту.

Домашнє завдання на 19-20 листопада. Тема 2. Алгоритми та програми

Прошу попрацювати тільки над своїми електронними зошитами і хто не надіслав посилання - надіслати:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

Виправте всі фото в них так, щоб вони коректно відображалися.
Посилання на таблицю з результатами завантаження Ваших зошитів можна переглянути в Ваших Google Класах. Там може не все зручно відображається, але знайти можна :)

Домашнє завдання на 12-13 листопада. Тема 2. Алгоритми та програми

На цьому тижні всіх прошу здати посилання на свої альбоми в Google Фото з фотографіями Ваших зошитів з інформатики - ми це будемо називати Вашими електронними зошитами:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeo8tIW8Tr-rIZGCOS8yPGp0wrIl4jUU-iJvci50ZwvYoRAJg/viewform?usp=sf_link

В якості домашньої роботи прошу: з підручника на сторінці 97 виписати що таке атрибут та що таке створення екземпляру класу.

Увага! Не турбуйтеся, Ви можете не зрозуміти про що там йдеться. Поки що просто прочитайте та випишіть.
І не забувайте завантажити в свій електронний зошит фото того, що записали в класі та вдома.

Домашнє завдання на 04-05 листопада. Тема 2. Алгоритми та програми

На уроці ми підводили підсумки та виставляли оцінки (знову, але вже за дистанційною формою). Всі тематичні виставили. Сподіваюся, що Ви будете спроможні надати відповідь на запитання "Яку тему Ви вивчали у вересні та в жовтні". Це була тема "Комп'ютерна графіка". За результатами навчання Ви всі повинні були ознайомитися з прийомами збереження та редагування графічних файлів. Мене цікавить поворот зображення, обрізання, збереження у форматі jpg та публікація в альбомі на Google Фото. Це головне, хоча є дуже багато цікавого матеріалу крім того мінімуму, який я з Вами розібрала.

В якості домашньої роботи прошу: за підручником прочитати матеріал на сторінках 93-95. Це нова тема - Алгоритми та програми. Записати в зошиті тему та визначення транслятору; записати що транслювати можна за допомогою компілятору та інтерпретатору (це теж є в підручнику); записати визначення класу, об'єктів та екземплярів класу. Після цього - оновити свій електронний зошит фотографіями проробленої роботи.

Увага! Не турбуйтеся, Ви можете не зрозуміти про що там йдеться. Поки що просто прочитайте та випишіть. Попереду в нас ще багато часу, щоб розібратися - це лише перший крок в цьому році до опанування прийомів програмування. То ж зробіть цей перший крок!

Домашнє завдання на 22-23 жовтня. Тема 1. Комп'ютерна графіка

На уроці ми перевіряли зошити та виставляли оцінки.

Наступний урок буде в Google Класі за розкладом. Всі повинні будуть зайти в Google Клас з назвою Інформатика, перейти на вкладку Завдання, побачити тему з датою уроку, відкрити завдання та перейти за опублікованим там посиланням в Zoom. За вміння підключитися до уроку в Zoom від свого Google акаунта я всім виставлю оцінки.

В якості домашньої роботи прошу:
- повторіть як згенерувати альбом в Google Фото: https://youtu.be/s-ZRz9srCoU ;
- підготуйте альбом в Google Фото з будь-якої улюбленої дисципліни, крім інформатики (наприклад, з математики, або з біології, або альбом з образотворчого мистецтва);
- надішліть посилання на два свої альбоми в Google Фото у формі: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfoQEkLgxIvhgD8i2TC4Xzwc0aKUrb64ZeUmrZ8Ov0dGpEvWA/viewform?usp=sf_link
Форму можна заповнити лише один раз.

Домашнє завдання на 15-16 жовтня. Тема 1. Комп'ютерна графіка

На уроці ми підводили підсумки та виставляли оцінки. Всі повинні вміти демонструвати які роботи з інформатики вони виконували: що робили на уроці, що дома, з яким програмним забезпеченням працювали (якщо була така можливість), називати яку тему вивчаємо та основні визначення, що пов'язані з цією темою.

В якості домашньої роботи прошу:
за підручником прочитати та законспектувати в 5-7 рядках матеріал на сторінках 9-14. Після цього - оновити свій електронний зошит фотографіями проробленої роботи.

Нагадую, що конспект — це виписка із тексту-джерела у стислій формі в якості переосмисленого подання інформації (тобто лише основні думки та визначення, можно скорочувати слова).

Звертаю увагу, що для підготовки до вивчення графічного редактору Gimp треба його встановити на своєму комп'ютері. Версії для комп'ютера та для мобільного пристрою дуже відрізняються. На уроці я буду пояснювати основи роботи з комп'ютерною версією редактора.

Домашнє завдання на 08-09 жовтня. Тема 1. Комп'ютерна графіка

На уроці ми вивчали формати графічних файлів, пригадували що взагалі називається файлом та з яких частин складається ім'я файлу.

В якості домашньої роботи прошу надати відповіді на запитання: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHOEEIk3WvIPJK91HgwT0u46lQvlG2UdWMADObgVbRxWaCIw/viewform?usp=sf_link
Всі питання, на які Ви надали невірні відповіді треба записати в зошит.

Для підготовки до вивчення графічного редактору Gimp треба його встановити на своєму комп'ютері. Версії для комп'ютера та для мобільного пристрою дуже відрізняються. На уроці я буду пояснювати основи роботи з комп'ютерною версією редактора.

Домашнє завдання на 01-02 жовтня. Підготовка до вивчення теми "Коп'ютерна графіка"

За результатами навчання у вересні у всіх повинні бути зошити з інформатики та бажано, щоб були створені альбоми в Google Фото з фотографіями Ваших робіт в зошитах. Хто не зовсім розібрався як створювати альбом в Google Фото можна переглянути інструкції від Google: https://support.google.com/photos/answer/6128849?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=uk

До наступного уроку прошу встановити на своїх комп'ютерах програму gimp (https://biblprog.org.ua/ua/gimp/). Це програма для редагування графічних файлів. Будемо розбиратися :)
Екранну копію як виглядає программа після її встановлення та запуску прошу завантажити в свій альбом на Google Фото (в свій електронний зошит).

Домашнє завдання на 24-25 вересня. Ведення зошитів. Робота з матеріалами тестів

Перегляньте відео про редагування Вашого облікового запису (акаунту) Google:
https://youtu.be/cPEOjLswHGs

Пройдіть тестування:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScZ8wHyEAdE40vE55nQXKSka-bIAOoll0r76ZONrKlRWJo2pw/viewform?usp=sf_link

Всі питання, на які ви надали неправильні відповіді, запишіть в зошит (питання та вірна відповідь).

Кращі зошити, посилання на які я вже одержала за цим завданням:

https://photos.app.goo.gl/sHiuWmF37yNt4iicA
https://photos.app.goo.gl/fRgRBRGgZdtmWY7A9
https://photos.app.goo.gl/1mand3N1DmhBknyi7

(Так, є грамотичні помилки, але з технічної точки зору та за смислом саме те, що я очікувала побачити. Дякую авторів цих робіт!)

Домашнє завдання на 17-18 вересня. Підготовка до дистанційної роботи

Пройдіть тестування: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScjwriQNfgNNZb7jsuZ_G0PJJCPTU2M6GTcMEGNUcKs6RtjGg/viewform?usp=sf_link

Всі питання, на які ви надали неправильні відповіді, запишіть в зошит (питання та вірна відповідь).
Якщо Ви не знаєте правильні відповіді - подивіться відео домашнього завдання на 10-11 вересня.

Домашнє завдання на 10-11 вересня. Підготовка до дистанційної роботи

Коментую перші результати виконаного завдання (ще є час виправити помилки):

Завдання базується на повторенні матеріалу минулого року, коли ми всі працювати дистанційно, користуючись обліковими записами Google:

  1. Перевірте, чи можете Ви заходити на сайт google.com.ua під своїм логіном (в класі я запропоную Вам на дошці, наприклад, записати свою електронну адресу, тому випишіть її собі в зошит, щоб не забути).

  2. Створіть альбом у Google Фото з назвою: Електронний зошит з інформатики учениці/учня 6-* класу Прізвище Ім'я

  3. Надайте відповіді: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdzE13OYuhcPPhyIkkk6KRCZoQ-NHOL_wlqqy5Ba2m26TcHzA/viewform?usp=sf_link За це опитування максимально можна одержати 7 балів, після цього я усіх додатково спитаю на уроці і додам максимально ще 5 балів, - з суми балів і буде складатися оцінка роботи за урок.

Для того, щоб підготуватися до опитування на уроці, подивиться відео:

Урок 1. Повторення матеріалу "Алгоритми та програми". Конкурс колажів

Любі мої шестикласники! Чекаю Вас на нашій першій зустрічі з Вашими старими зошитами.
Усіх, хто прийме участь в конкурсі колажів (дивиться на сторінці
Новини), чекають перші відмінні оцінки.

Зроблений колаж завантажте в альбом за посиланням: https://photos.app.goo.gl/f1Hgc8dwYjbNkRhSA

Але, будьте готові розповісти в якій програмі Ви зробили свої колажі, в якій операційній системі працювали і на якому пристрої.